Levering

De bestilte varer leveres efter registreret indbetaling, som foretages enten via Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard, Maestro, Diners Club, MobilePay, Viabill eller bankoverførsel. 
Leveringstiden på produkter, der er på lager, er 1 - 4 hverdage (vi gør vores bedste for at få varer der er bestilt inden kl. 7 sendt samme dag), hvis ikke andet er anført. Dog kan der i ferieperioder være længere leveringstid. Se åbningstider.


Forsendelse

Vi sender fragtfrit (dog ikke formstøbte bassiner) til GLS pakkeshop ved køb for DKK 399,00 ved køb derunder er forsendelse DKK 49,00.
Det er muligt at få leveret til 
hjemme eller erhvervs adresser, dog koster dette et tillæg på DKK 28,00 – PS: der skal der være nogen til at tage imod pakken eller der skal noteres i bemærknings feltet ved bestilling hvor pakken må sættes på modtageres ansvar.

Formstøbte bassiner leveres ikke fragtfrit og leveres kun til brofaste øer i Danmark, kontakt mig for pris på fragt.

Bassinfolie over 14 m2 kan ikke sendes med GLS, men sendes med fragtmand og der vil komme forsendelse omkostninger på kr. 350,00 og varen vil blive leveret til privat eller firma adresse (efter ønske) du kan se i systemet inden betaling om der kommer fragt på.

Hvis der betales med betalingskort hæves det tilrettede beløb. Det er muligt for Fyns Havedam Aps at hæve mindre end det accepterede beløb, ikke mere end det accepterede.

Da der er store omkostninger forbundet med bankoverførsler fra udlandet, har vi valgt ikke at sende varer til udlandet, Grønland og Færøerne indtil videre.

Ved afhentning af pakken i GLS pakkeshop, skal pakken hentes inden 7 dage og 5 dage i december.

Betaling

Hos Fyns Havedam Aps har du følgende betalings muligheder:  Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard, Maestro, Diners Club, MobilePay, Viabill eller bankoverførsel.
Alle priser er anført i danske kroner (DKK) og er inklusive moms.

 

Betalingskort

Det samlede beløb hæves først på din konto efter varen er afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Dine indkøb på Internettet bliver lettere, hvis du vælger at bruge betalingskort.
Du skal i forbindelse med betaling opgive dit kortnummer og udløbsdato.

 

Bankoverførsel

Ved bankoverførsel bedes det pågældende beløb overført til Reg.: 9370 - Kontonr.: 4560 149 390. Husk at anføre dit ordrenummer ved overførslen. Der går normalt et døgn, inden betalingen registreres. Når betalingen er registreret, afsender vi varen.

 

Gem din faktura

Med varerne vil du modtage en faktura for dit køb hos Fyns Havedam Aps. Denne faktura skal du gemme, som du gemmer kvitteringer fra den fysiske verdens butikker, idet denne faktura dokumenterer, at du har købt varerne hos os.

 

Sikker betaling

Derfor er det sikkert - Betalingssystemet i vores netbutik er sikret med en såkaldt SSL løsning. SSL er et system, der krypterer alle de Dankort-informationer, du sender til os i forretningen. Det betyder, at hverken vi eller andre (dog med undtagelse af PBS) kan skaffe oplysninger om dit kort. SSL systemet sikrer desuden, at data mellem din browser og vores server ikke kan ændres.


Hvis du betaler med Dankort via Internettet, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en Internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du faktisk bedre stillet end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på DKK 1.200,-, når dit Dankort misbruges ved brug af pin-koden.

 

Flere oplysninger

Du kan finde flere oplysninger om betaling over Internettet på adressen www.betaling.dk

 

Fortrydelsesret/Returnering af varer

Hvis du fortryder dit køb, kan du returnere varen inden 14 dage. Dog skal varen være i samme stand som ved modtagelsen. Varer må ikke være åbnet/ibrugtaget. Skaffe varer og varer som er specielt fremstillet som bassinfolie, stenfolie, underlagsfilt og slanger tages ikke retur. Sammen med varen bedes du vedlægge kvittering for købet samt skrive din bankoplysninger, så returnerer vi dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare eller ombytter det til noget andet, hvis du ønsker det.

Fragtomkostninger i forbindelse med returnering påhviler kunden. Skulle en vare være defekt eller en forkert leveret, betaler vi selvfølgelig fragtomkostningerne.

 

Reklamationsret

Iht. købeloven ydes 24 måneders reklamationsret regnet fra købsdatoen.
Reklamationer skal foretages i rimelig tid og senest 2 måneder fra at fejlen ved produktet konstateres.

 

Personlige oplysninger

Når du handler i vores netbutik, har vi brug for en række oplysninger om dig. Se mere under privatlivspolitik.

 

Navn og adresse

For at kunne sende dine varer til dig, har vi brug for dit navn, adresse, mobilnr og e-mail.

 

E-mailadresse

Dette felt skal udfyldes, således vi kan sende dig en elektronisk bekræftelse.

Top